Preskočiť na hlavný obsah

Zabaliť kufre a vyraziť alebo nakúpiť a zariaďovať?


Tak ako som svoju posteľ na 4. raz premiestnila v izbe (už bola pri každej zo 4 stien izby), tak dlho mi trvá urobiť rozhodnutie. Musím vyskúšať všetko a potom uvidím, čo sa mi najviac páči. Túto poslednú variantu som dokonca dlho nebrala do úvahy, lebo som si myslela, že sa mi posteľ takto nezmestí. A predsa len som dala na názory dvoch najbližších ľudí a konečne mám pri posteli oba nočné stolíky aj lavicu a všetko pekne vynikne. V izbe je veľa svetla a priestoru a dokonca sa mi tam zmestí ešte nový nábytok či dekorácie. No čo moje ostatné rozhodnutia v živote, ktoré možno neboli také ľahké ako len nebyť lenivý a vyskúšať to? Medzi najdôležitejšie rozhodnutia v svojom živote patria určite nechanie vysokej školy a zamestnanie sa (čo povedzme si úprimne, neľutujem, nevrátila by som sa tam, ale chodiť do práce je možnosť si dovoliť čo len chcete), odvaha cestovať sama a môcť potom ukázať rodine a priateľom miesta, ktoré sa mi páčili, prerobenie 3 izieb v dome podľa samej seba, pokračovanie v učení sa angličtiny aj po škole (napr. v jazykovke, doučovaním a pod.), zanechanie prvého blogu pre youtube a následné zanechanie toho a návrat na tento blog (tu priznávam, že mi videá chýbajú a myslím, že návrat k tomu je viac pravdepodobnejší ako na vysokú), v neposlednom rade, čo ma napadá práve teraz je zanechanie sna o tom byť organizátorkou svadieb, čo však nahradila túžba po dekorovaní domu, ale opäť človek nikdy nevie, čo ho v živote ešte čaká. Momentálne stojím pred ďalším podobným rozhodnutím, ktoré je však pre mňa osobne ťažké a to určiť si priority - cestovať alebo pokračovať v renovácií domu, pretože sú veci, ktoré môžete urobiť teraz a potom už budú ťažšie dosiahnuteľné a sú veci, ktoré ešte počkajú. Viem o tom, že mnoho 22 ročných dievčat nemá takú záľubu v nakupovaní nábytku či dekorácií ako ja, nikomu však nič nezazlievam. Nie je to ani úplne tak, že by ma nebavili nákupy oblečenia (kiež by aspoň to), ale lákajú ma aj nové miesta a to predovšetkým hlavné mestá v Európe a to nehovorím že nedám dopustiť na svoje obľúbené mestá ako sú Viedeň, Wisla či Ostrava. Takže to ani nemusia byť hlavné mestá, ale stačí si k nim vytvoriť vzťah a cítite sa tam ako doma. Myslím, že niečo takéto by šlo vyriešiť jedine prácou typu interiérová dizajnérka, ktorá popri práci veľa cestuje alebo zarába toľko, že si môže dovoliť tak 2 dovolenky za rok a ďalšie kratšie výlety. Na strednej by som však od seba nečakala, že vôbec budme niekedy cestovať sama, takže sa asi nechám prekvapiť, čo prinesie život. Kto vie, možnože za mňa rozhodne osud alebo náhoda, čokoľvek, čomu veríte. Jedno je však isté, určite to bude tak ako má byť, v tom pravom čase. Môcť tak navštíviť Londýn a možno ešte aspoň Nemecko, by som však chcela ešte tento rok stihnúť popri dovolenke k moru. Takže držte palce, aby som bola silná a šetrná a nakupovala menej, lebo aj od toho veľa závisí a to sa snažím nakupovať väčšinou v zľavách, ale nie vždy je ľahké odolať.




Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Moderné nafukovačky do bazéna

Nová predajňa Kik v Žiline

Dňa 18.augusta sa v Žiline otvorí predajňa Kik pri HyperTescu. Bude otvorená od 9 do 20.hodiny od pondelka do nedele. Od 18. do 19.augusta bude zľava 10% na všetok tovar iba v tejto predajni.


Ako osviežiť biely šatník a posteľ z Ikey/ How to spice up white closet and bed from Ikea

Ahojte, dnes som si pre vás pripravila článok o tom, ako som si oživila šatník a posteľ z Ikey. Obe sú bielej farby, posteľ Leirvik je kovová a šatník Brimnes drevený. Farba nábytku sa mi páči, nechcela by som hnedý ani čierny, ale občas si to proste žiada zmenu. Tieto nápady vás nevyjdu draho - od necelých 2 eur do necelých 15 eur.

Posteľ som si upravila baldachýnom z Ikey (je aj v bordovej, bežovej a modrej farbe) a svetielkami v tvare lampiónov z Lidlu. Predtým som skúsila aj iné dve varianty, o ktorých som písala aj v časopise Nový čas Bývanie. Bola to kvetovaná girlanda a vianočné svetielka, ktoré môžete vidieť v článku na fotografii nižšie.


Biely šatník možno ozdobiť tapetou. Ja som si vybrala kvetovaný vzor z Lidlu. Jedna rolka stála len 1,50 eur, tak som si kúpila rovno dve. Tapetu som nalepila na bočné steny okrem strednej so zrkadlom.

Tak ako, oslovil vás aspoň jedne z mojich nápadov? Ak áno, dajte mi vedieť v komentári, ktorý by ste vyskúšali aj vy.